Monday, December 3, 2012

Uus romaan: "Häkkerijaht"

Minu uus, järjekorras kolmas romaan, on E-raamatuna saadaval. Kes armastab lugeda raamatuid just nimelt e-lugeris või arvutis, siis pakub Delfi avanguna head hinda. Samuti saab tutvuda raamatu esimeste peatükkidega. Paberil versioon jõuab lettidele ilmselt järgmise nädala lõpuks.

Raamatuga saab tutvuda siin: "Häkkerijaht"

Tagakaane tekst:

Hämara taustaga tellimustöö kallal nokitsedes saab IT-mees Janek hoiatussõnumi. Ta põgeneb, kuid juba on hilja: välja on kuulutatud häkkerijaht, tema ärikaaslane tapetakse ja vaid mõned tunnid hiljem leiab Janek end oma sõbra mõrva peamise kahtlusalusena. Pääsemiseks peab Janek leidma viimase töö tellija ja välja selgitama, miks talle mälupulga tausta uurimise eest sõda kuulutati. Janekit jälitavad juhtumiga seotud Eesti ja Venemaa salateenistused, politsei ning põgenejat varjuna saatev endine sõdur. 

Taavi Kangur (snd 1974) on varem avaldanud romaanid „Kõigile saab kurikaga virutada“ ning „Nii siis jääbki“.

7 comments:

Anneliis said...

Oh seda rõõmu, kui hoidsin käes vastostetud eksemplari "Häkkerijaht". Juba teine Hr. Kanguri raamat.

Olen kärsitu, tunnistan. Ma pole veel raamatut läbigi lugenud, kui juba kirjutan muljetest. Hetkel "viibin" Kalle ja Janekiga Prahas.

Pean ütlema, et üllatavalt põnev lugemine. Lihtne, aga põnev ja nagu raamatu tagakaanel lubatakse - tempokas. Algus tundus küll natuke kohmakas ja pettumusekilluke tahtis pead tõsta, kuid mõned peatükid hiljem sai killuke kustutatud.

Poole raamatu pealt kahetsesin, et polnud lugenud "Kõigile saab kurikaga virutada", sest üks tegelaskuju hakkas mu ajus intriige punuma. Nimelt Kalle. Varasemalt olin uurinud ainult esimese raamatu tagakaaneteksti ja silmanud kaanekujundust. Kuid Kalle... Kalle, Kalle, Kalle... Nii kuradima tuttav. Ja siis käis kusagil klõps. Mehe värvikirev minevik, erioskused ja siis need laigulised püksid ning sõdurisaabas. Guugeldasin ja sain oma mõtetele kinnitust. Esimese raamatu peategelane oli Kalle Marve ja lugedes edasi "Häkkerijahti" sain kinnitust, et mees Kalle on seesama tegelane. Miks nii kaua läks, et 1+1 kokku liita? Arvan, et esimest korda jõudsin tema perekonnanimeni leheküljel 161 või siis ei pannud alguses seda lihtsalt tähele.

Lugu on põnev ja kaasahaarav. Olgugi, et kohati on osa tegevust ettearvatav, on tegemist raamatuga, mida ei tahaks käest panna enne, kui ka viimane sõna on loetud.

Tubli töö! Olen natuke nagu fänn.

Taavi Kangur said...

Aitähh! Selliste meeldivate kommentaaride pärast kirjanikud raamatuid kirjutavadki :)

Taavi Kangur said...

Tõepoolest - Kalle Marve seiklused algavad "Kõigile saab kurikaga virutada" raamatus ja jätkuvad "Häkkerijahis". Ma ei tahtnud seda üle promoda, sest raamatud on tegelikult mõlemad eraldiseisvalt loetavad. Ilmselt ei jää "Häkkerijaht" viimaseks Kalle raamatuks - mõned uued ideed juba keerlevad peas.

Anneliis said...

Seda ma arvasin!, et Kalle lihtsalt ei saanud surnud olla. Juba see, et tema surma ei kinnitanud "Häkkerijahi" lõpus mitte keegi. Väga hea, et Kalle seiklused pole lõppenud. Loen tema juhtumistest heameelega veel, ükskõik, kelle kõrvaltegelasena.

Esimesel võimalusel loen ka "kurikaga virutamise" läbi (kuigi jah, Häkkerijahti lugedes ei tekkinud tunnet, et lugu oleks poolik.

Igaljuhul ootan juba järgmist! :)

PS! Olen selle blogi lugeja juba ca 4 aastat, nii et ma vist ikka olen rohkem kui "natuke nagu" fänn.

Taavi Kangur said...

Lobisesin välja… Kalle tõesti ei saanud surma „Häkkerijahis“, vähemalt minu peas mitte. Hoidusin tõesti midagi täpsustamast ja jätsin ta kuidagi vaakumisse. Uus Kalle lugu varsti ei tule – hetkel pusin ühe tõsisema krimiloo kallal, mis võtab tõenäoliselt üsna palju aega. Fännid mulle meeldivad ja olen hea meelega valmis raamatusse oma autogrammi lisama, kui see peaks vajalik olema ja tegemist pole raamatukogu varaga. :)

Kui veel rääkida „kurika“ raamatust, siis suurim erinevus „Häkkerijahiga“ on see, et see on kirjutad läbi Kalle silmade „mina“ vormis.

Anneliis said...

Jaa, olen kindlasti ka autogrammist huvitatud ja ei ole raamatukogu eksemplarid! Küll ma selle "kurika" ka kusagilt välja kaevan. Olen varemgi välja ajanud raamatuid, mis on juba aastaid müügilt kadunud. Natuke õnne peab olema :).

Taavi Kangur said...

Mina olen enamjaolt alati kuskil Solarise lähistel saadaval. Pastakas on valmis. Profiilis on mailiaadress olemas.