Monday, November 3, 2008

Kirjutamise kuldne reegel

Paar aastat tagasi hakkas mind vaevama sisemine sund - natukene sellele tondile otsa põrnitsenud mõistsin, et ma tahan saada kirjanikuks. Tundsin piinlikkust ja hoidsin seda ainult enda teada.

Mõnda aega tagasi tulin "kapist välja" ja rääkisin kirjutamisest: tuttavatele ja sugulastele. Minu imestuseks nad mõistsid minu püüdlusi ja aitasid nendele igati kaasa. Olen saanud palju väärt kriitikat ja tagasisidet, mis aitavad kirjutamise tehnikaid lihvida.

Kui olin endale soovi tunnistanud ja aru saanud, et see ei olegi häbiväärne, hakkasin otsima - kuidas kirjutamist õppida/arendada? Eestikeelses internetiruumis on väga vähe sellelaadseid kirjutisi. Palju väärt nippe leidsin inglisekeelsetelt lehekülgedelt.
Üks ja sama asi jookseb läbi kõikidest artiklitest. Mina pean seda kirjutamise kuldseks reegliks:

Kui tahad saada kirjanikuks, siis pead kirjutama - iga päev.

No comments: